background

Sunday, May 1, 2011

giler kentang punyer kerja.... ;)

its almost 1 o'clock in the morning..and me...?? I'm still here..at the office...Still get the job to be done...
nak merungut pun pada sape..?? nak merungut pun untuk ape..?? bukan nye merungut kat orang, orang boleh siapkan kejer aku pun, kan..?? so keep your mouth shut hanur!! still alot of things to do...make it fast !!!!!!

Haish..sekarang memang aku sebokkkk sangat-sangat...Mane kan BHL CFL lagi yang nak handle tiap-tiap minggu..preparation lagi....Event tak habis lagi..sekarang baru masuk minggu yang ke-6....masih berbaki 5 minggu lagi ni..dah sekarang ni datang lagi satu "KERJE" lagi... haaa yang lagi lah !!!! bukan 11 minggu, cume 4 hari jer....tapi Rentap Futsal Putrajaya 2 Kosmo! ni................



80 jam tanpa henti !!!! giler kentang !!!! mang 3 hari lah kami tak tidur....mampukah aku bertahan...??? errr mampukah KAMI bertahan..??bayangkan kalau 2000 pasukan punya acara yang kami kena handle...haish...xtahu lah aku nanti keadaan nye macam mane..dan yang paling sebokkk sekali dah tentunye Cik Hanur ni hah!! aku pulok yang handle segala urusan pendaftaran pasukan-pasukan,kadang-kadang dah naik tak lalu lagi dah nak bercakap dekat telefon..macam-macam orang yang telefon,macam-macam soalan yang ditanya..nasib baiklah ade upah seorang lagi yang memang dikhaskan untuk menjawab telefon Hotline tu je..kalau kena aku yang nak pegang Hotline tu,mang tidaklah jawab nye!!adui..adui...sekarang ni pun dah lemau-lemau badan aku...sampai rumah sahaja, mang brownie yang aku terpa dulu...makan, mandi tu semua aku tolak tepi..dah tak peduli lagi dah...sumpah penattttttt sangat-sangat....
bayangkan lah, 2-3 hari sekali pergi meeting...hari ni nye pergi Chan Sow Lin...luse pergi KBS pulak...minggu depan pegi lagi Chan Sow Lin...pengsan weiiii...kerja kat office ade yang pending lagi, bile pegi meeting mang seharian dah habis kat luar je..mane dengan minute meeting lagi aku nak tulis...fuhhhhh....jammed...!!

Dan yang tak best nye Bos aku siap pesan lagi kat kiteorang "please free yourself from those activities for this 2 weeks during the event..Push aside hangout, dating, rest and definitely NO LEAVE..Just for this 2 weeks..". aiyaaa Yong,terokkk lah kami kalau macam tu..?? haish...takpe-takpe..ni lah rezki namenye,kan..??tak baik merungut-rungut hanur...mahu cari duit lebih kan..??nak buat simpanan kan..??so redha je lah...!!insyaallah ade rezki kau tu nur!! dan yang best nye pulak bile dengar satu ayat yang keluar dari mulut bos aku yang membuatkan aku (^___^) "I know how hard for u to finish you work and to provide any information when i need it immediately..then next week we go and get a laptop for u.." wahhhh mang tak (^___^) lah aku kan..BTW thanks a lot bos!!!

Ok now dah masuk 1 haribulan dah pun..1 mei --> hari Buruh...aku nak ucap selamat hari buruh kepada semua buruh-buruh yang ade kat malaysia ni..termasuk lah aku..hehehe...Public holiday, dan could be last holiday for this month..sooooo Kite enjoy!!!! gunakan lah sebaik-baik peluang yang ade..aku plan-plan so sok nak pegi bercuti-cuti lah dengan hubby dengan kawan-kawan nye..wahhhh terbaekkk lah...mahu rehat-rehat dan bersuke-rie dulu sebelum kerja keras, kan..?? spend time together-gether kan..?? bkn senang nak dapat peluang macam ni..so nanti balik dari HOLIDAY, aku tulis-tulis lagi ye...?? mahu pulang dah sekarang..letih sangat....assalammualaikum....





No comments:

Post a Comment