background

Saturday, October 22, 2011

Terima kasih...

Banyak benar yang aku lalui, banyak benar dugaan yang aku tempuh...kadang kala ianya membuatkan aku sangat terseksa, sangat sakit dan sangat kecewa. terlalu banyak sehinggakan tiada kata mampu ku luah...
tapi aku bersyukur ke hadrat mu Ya Allah, sesungguhnya segala dugaan dan ujian ini semata ingin menguji kesabaran.. dan aku yakin pasti ade hikmah sebalik segalanya... dan aku bersyukur pada-Mu sesungguhnya walau begitu banyak yang Engkau duga, namun kau tetap menyayangi hamba mu ini, kau berikan aku cahaya dalam kegelapan, kau berikan aku ruang bernafas taktala aku kesempitan, kau berikan aku semangat taktala aku rebah dalam kehidupan... dan.. Kau berikan aku teman sepanjang perjalanan aku ini...Terima Kasih Ya Allah.... dialah segalanya... menemani aku tiap saat dan ketika.... ketika aku menangis dan ketawa, ketika aku perlukan teman setiap masa, dialah yang setia... dengan ikhlas membimbing aku, dengan rela membantu aku, dengan sabar melayani aku, menggenggam erat tidak sekali melepaskan aku sendirian.... Ya Allah, semoga kau kekalkan aku dengan dia, sepanjang hayat ini, tidak hanya berduka, namun berbahagia juga kami tetap bersama, maka aku sangat bersyukur dengan kurniaan mu ini Ya Allah...

Amin....amin Ya rabbalalamin.....



Terima Kasih sayangku...... Percaya lah sesungguhnya aku ini hanya milikmu...tiada pengganti bagi dirimu...ku harap kau juga begitu.... Muhamad Ibnu Bin Elham....

No comments:

Post a Comment