background

Friday, June 29, 2012

viva espana

wahhhh betol musim demam skrg ni.. kat office tu, hri2 ade org xsehat. lagi2 abang2 operation side.ape kes..? hal ini adalah disebabkan oleh penyakit yang mereka cari sendiri lerrr, ape lagi kan?? penyakit "malas".. sebab mengantuk, sebab xtidur malam, sebab tengok bola!!! hahahaha penyakit macam ni pun ade iye dak? okey now berbalik tentang BOLA.. Euro lah sekarang ni kan..mase Euro ni mula2 start dulu, aku dgn budak2 ofis nie ade lah buat betting2. bukan ler bet yg berjuta-juta tu derrr, mane lah aku nak ade duit kan? kitaorg pilih team masing2, kita nak tengok lah team sape yang pergi final.. ade abang office aku ni dengan yoyo je cakap "ko pilih team nie? ko yakin ke team ko ni boleh pegi?" alamak aku da sikit goyang da, tapi xpe, aku bukan lalang, setia pada yang satu!! kalah menang tu adab lah kan, aku yakin, nekad je lah dengan pilihan aku nie.. nak dijadikan cerita, selepas je grouping, tengok2 team aku dgn team abang ni masing2 memang lepas lah kan.. game semi, team aku lawan dulu, die warning lagi " siap sedia lah malam ni, jangan kecewa pulak sampai xkeje esok!" acewah, mau sangat lah aku tengok bola sampai 5-6 pagi semata sampai tak tido.. takde pekdah nye bro! pagi esok nye on the way nak pergi kejer, dengar berita kat radio, walaweh team aku sudah mara la weiiii! hahahaha sekarang mau tunggu team dia saja.. pagi tadi aku bangun2 tido, capai ini Ipad, terus online ler.. tengok orang post kat Fb "Itali BENAMKAN German". hah? what the fish??? wakakakaka ape macam ni bro? lu punya team pun xlayak pergi final, amacam mau jumpa final? amacam dengan deal belanja Makan besar ni? ini macam consider saya sebagai pemenang lah kan?weeeeehuuuuu~.sebab B cakap dalam sejarah pun, Germany xpernah menang dengan Italy, musuh tradisi kot? pape je lah.. okey sekarang kite tumpu pada Final game nanti.. hope they'll do the best for the final game..atleast xde lah sakit jiwa sangat bila tengok game nye nanti.. ape pun good luck SPAIN!! ITALY vs SPAIN!

No comments:

Post a Comment