background

Thursday, April 14, 2011

4th month... :)

pertame sekali aku nak ucap alhamdulillah..syukur kehadrat Ilahi....Allah panjangkan jodoh kami... (^_^)

~14th April 2011~
dengan keadaan yang agak ketengahan bulan ni, so aku decide untuk hanya memberikan "something" yang aku rase die suke, yang berguna dan tidak membazir...dari office kelam kabut aku balik umah..kerje melambak pulak hari ni, agak kelewatan jugak lah aku balik, habis rosak plan, segale-galenye kelewatan... sorry yea B!
so ape die..?? hahahahaha i bake for my hubby.... Choclate cake..!! 
yup2... aku tau die suke, so itulah yang terbaekkkk yang aku boleh fikirkan buat mase ni... paling special punye aku buat, siap ade "extra ingredient", "secret receipe" lagi tau!! ape die..?? hahahahah teettttt!! jangan wisau ok B, bukan ape-ape bende tak elok pun yang BB letak dalam tu...jangan fikir bukan-bukan pulak ye!
hehehe..dan seperti biase ade jugak lah untuk aku..ofcoz lah Roses.. ^_^


attach with card with a words on it, what is it..?? rahsie lah..mane boley bagitahu!! ape pun, terime kasih B...!! appreciate that.. (^_^)


--> and again, happy our 4th month anniversary hubby.. May Allah bless our relation and our love, not only 4 months or 4 years, but 4 the rest of our life.. amin.. amin...

No comments:

Post a Comment