background

Tuesday, July 5, 2011

Cinta.....

Cinta...fahami lah aku...
Fahami lah ape yang telah berlaku bukan yang kurancang, bukan yang ku pinta. Aku tak pinta jadi begini, tak pula aku terfikirkan perkara akan jadi seperti ini..Fahamilah situasi ini.. fahamilah perasaan ini..

Cinta... terimalah aku seadanya aku...
Terimalah kurniaan Ilahi ini.. terimalah aku seadanya aku..seindah-indah ciptaan-Nya, begitu sempurna aku dilahirkan didunia ini walaupun aku tak memiliki segala-galanya, segala seperti yang kau ingin kan, tetapi aku tetap punyai miliku sendiri, punyai ape yang tidak dimiliki oleh insan lain...

Cinta.... bimbinglah aku kejalan yang Diredhai Nya...
Bimbinglah aku ke jalan yang diredha-Nya. Sinarkan lah jalan kelamku dengan sinar cahaya dari cintamu.. titipkan jalan cinta ini dengan bimbingan yang membawa kita kepada cinta yang diredhai hingga keakhirnya...

Cinta...jangan ungkiti ape yang telah terjadi...
Jangan ungkiti apa yang telah terjadi, kerna pasti punya hikmah disebaliknya, disebalik kesakitan yang kita rasai kini, pastinya ada bahagia nan menanti dan kita akan hargai segalanya yang telah kita miliki.

Cinta... jangan sesali jika ianya tiada lagi..
Jangan sesali jika ianya dah tiada lagi, kerna kita perlu hargai ketika ianya masih milik kita. walaupun tak seindah, tak sesempurna seperti yang kita harapkan, tapi ingat lah bahwa kita miliki apa yang dinamakan cinta.

No comments:

Post a Comment