background

Thursday, July 12, 2012

SMTCC 5

Last week aku dgn my hubby pergi ke SMTCC kali ke-5.. wah ape itu..?


ini aku & B pergi untuk kali ke-4.. yang first dulu xpergi sebab time tu belum lagi berjinak2 dengan dunia Muay Thai ni...fuhhhh memang syok layan orang ber Muay Thai ni.. kadang2 rase kaki ni terangkat-terangkat skali!! xpun kadang2 rase nak masuk dalam Ring tu join belasah orang...hahaha... tapi kurang sopan sikit lah rasenye kalau aku yang nak naik ring kan.. tapi hati ni memang teringin benar nak rase Membelas & dibelasah orang.. sungguh! tak tipu! and the fact is, ade je perempuan yang join Muay Thai ni... even yang bertudung pun, okey! cume kat selangor ni belum ramai lagi je perempuan yang join..Ni salah seorang boxer perempuan yang aku kenal, eh takde lah kenal sangat, tapi tahu lah sikit2 tentang dia... orang gelar dia Royal Beauty Boxer.. 


haa nampak itu..? syokkkk kan kalau aku yang dapat masuk ring..? fiuuuu~ tapi yang aku paling suke lah kan ade budak2 kecik..iyeeee... budak2 kecik comel2 belake tahu..? tapi kau tengok dorang lawan, aku rase kau pun lunyai dikerjakan nye..kecik jangan disangka kecik, ini kecik2 cili api tau..


tengok kecik, halus, comel je.. tapi selut betul dorang sebab berani bertanding okey..?

ini adik & abang.. tengok abang nye kecik, halus, tapi champ 4 kali,okey..? die diberi penghormatan untuk  bukak Mongkon adik nye (bende yang pakai kat kepala tu)  


haa yang si comel seluar hitam tu si Raqib.. buat hal betul..sebelum lawan die makan, nahhh kau atas gelanggang ape lagi, keluar isi perut lah lepas kene tumbuk kan..? hahaha



dan yang sebelah kiri ni, merupakan salah seorang fighter terbaik dalam Persatuan Muay Thai ni... dia diterbangkan ke Thailand untuk training selama 2 minggu.. haaa banyak lah ilmu didada nye.. ramai lagi fighter2 yang ade... haa yang kat bawah ni sebahagian lah yang ade...







Cik Ketot, cikgu + wifey & lilltle cute baby..


aku pun training jugak kat rumah, tapi bukan lah untuk pertandingan, tapi untuk self-defense kot.. tapi kalau ade siape2 yang nak merase sup kaki & tangan, meh ler serah diri pada aku, meh aku kaki kan..hahaha

lepas ni dah masuk bulan Ramadha after that Raya & after Raya sahaja baru ade lagi SMTCC nie.. kalau tak salah dalam bulan september.. insyaallah tak lepas peluang nak pergi punye....dan aku tak sabar sebenarnya nak tunggu Encik Hubby naik gelanggang, adakah dia menawan atau tertawan..? hehehe.... 

No comments:

Post a Comment