background

Tuesday, January 11, 2011

10 Januari 2011

Ya Allah, aku mohon pada-mu,
jgn lah kau ambik die dari aku...
die lah kebahagiaan aku, die lah senyuman aku...
die lah kekuatan aku dan semangat aku...
Hidup aku sunyi & suram tanpa die...
Ya Allah, aku mohon padamu,
kau kekalkan lah kebahgiaan ini...
baru saja aku nikmati, jgn kau ambil nye dari aku semula..
 Ya allah, aku berterima kasih padamu..
Kerana kau masih lagi memberi kami ruang untuk bersama semula..
Aku bersyukur Ya Allah,
kerana die masih lg milik ku...
Aku berterime kasih pdmu Ya Allah,
kerana kau berikan aku kesabaran untuk menghadapi nya...
Aku berjanji Ya Allah,
akan aku pelihara hubungan ini..
Kerana aku sangat sygkan die,
aku sgt perlukan die,aku sgt cintakan die...
Tapi Ya Allah,
Sesungguhnya aku tak pernah lupe bahawa
segale jodoh,ajal dan maut adalah ketentuanmu..
Dan pastinya adalah yang terbaik buat hambamu..
namun aku mohon, 
Engkau pasrah kan lah aku dgn segala takdirmu...
sesungguhnya cinta yg abadi, hanya padamu....
hubungan yg kekal, hanya pertalian darah ku....

No comments:

Post a Comment