background

Tuesday, January 11, 2011

Let by gone be by gone........

Dua Ribu Sepuluh...
banyak bende yang aku lalui..pahit, manis, suke, duke,yg baru, yang lama, meninggalkan, ditinggalkan, mengecewakan & dikecewakan.....memang banyak lah....kadang2 aku menangis dengan ujian DIA..aku rase xmampu nak hadap, aku xkuat,tapi syukur aku sudahpun lalui semue tu..tapi bile aku fikir2 balik, dugaan & ujian yang DIA bagi ni lah yang buat aku jadi dewase,buat aku jadi matang, mengajar aku erti sabar, mangajar aku erti tabah, membuat aku menghargai ape yang aku miliki walaupun aku xmiliki ape yang aku inginkan dan aku sentiase bersyukur pada nikmat kurniaanNYA....Ape yang aku dah lalui, biarlah aku simpan sbgai kenangan hidup...Selalunye,yang manis ade lah aku kongsi, tapi yang pahit biarlah aku simpan sorang..ni antara yang manis yang aku nak kongsi.... :)

B'day....
~Tahun nie genap lah usia aku 21 tahun...hari lahir aku yang ke-21 disambut dgn sgt meriah, kenangan aku dan kawan2 aku yang xkan aku lupe..dan jugak peristiwe2 yang MANIS aku masih igt smpai ker hari nie..."I know u want me..u know i want ya..."..haih, menyesal xsudah.......ape pun,terime kasih kat dieorang sebab mengembirakan aku saat itu..Gurlzzz!korg mang best!!! <3<3<3


Snow...
~Tahun nie jugak aku dapat harte yang berharge sgt3 bagi aku, ape die..?? yea!! si putih aku,itulah yang aku panggil "SNOW"....aku tggu kehadiran die 3 bulan..3 bulan tau! kjer siang mlm xingat dunia,pagi kluar umah, pgi baru blik umah blik.. hanya utk SNOW aku tu..mang berharge sgt3 lah kan...

.......My snow.......
Kerja...
~Tahun nie jugak, aku buat 1 penghijrahan yang BESAR jgk lah, mmg xmudah untuk aku buat keputusan nie...Dari Speedway Forwarders Agency ke Real Sports Arena (M) Sdn Bhd....yea..tmpat yang banyak mengajar aku erti selok belok alam pekerjaan & peniagaan, aku tinggalkan setelah 2 tahun aku berkhidmat untuk memulakan alam yang baru dan nyata sangat lah berbeza dari yang sebelum nie...

Cinta...
~Tahun nie jugak, aku jumpe cinta baru aku...Bkn mudah aku nk terime lelaki, bkn mudah aku nk percaye kt lelaki, bkn mudah jgak utk aku syg kt lelaki...Tapi sejak hadirnyer die,Aku memang banyak luangkan mase dgn die, kemane saje pun aku ikot, xmcm yg sebelum2 nie..Maybe sebab aku sgt selesa dgn die..die membahagiekan, die yang selalu buat aku senyum, buat aku ketawe, dah lame aku xrase mcm nie...Aku harap aku pun dpt bahagie kan die,sbb senyuman die yg buat aku gembire...Ape pun, aku nk ucap terime kasih kt die, coz sentiase ade dgn aku, melayan kerenah aku yg mcm2...U, i harap u sabar yea dgn i nie....

........My Love.........


Berlalu lah sudah 1 tahun yang penuh cerite2 & peristiwe2....aku tinggalkan kenangan2 dan buka buku yang baru untuk tahun 2o1I pulak....Aku harap dan berazam, smoga tahun 2o1I aku lebih berjaye dalam kerjaya dan kerja aku, smoga aku peroleh lebih rezki, smoga aku peroleh kehidupan yang lebih bagus, kebahagiaan yang aku kecapi ini berpanjangan & berkekalan...amin......
....................................................ADIOS 2010.........................................................


No comments:

Post a Comment