background

Saturday, January 15, 2011

awLiYa ku ibNu.....

ape yang aku rase sekarang ni..?? aku pun tahu..kadang2 aku pun xfaham, kenapa pasal perkare kecil pun perlu ade perselisihan faham...bagi aku, aku xsuke menyulitkan keadaan or sesuatu bende, aku selalu take it easy je...tapi bagi die, tidak..

"kadang2 bende yang remeh bagi kite, adelah perkare penting bagi seseorang, kadang2 pulak bende tu penting bagi kite, tapi orang anggap ianya remeh.."

tapi bile aku fikir2 balik, memang betol kate2 die...sikap aku yang sambil lewa ni jugak yang banyak menyakitkan hati die...u....i akan cube untuk jadi yang terbaik...walaupun i bukanlah yang terbaik dan seperti yang u harapkan...

"cube pandang pada kebaikan & kelebihan yang ade pada seseorang, kerna itu lebih membahagiakan daripada  mencari kelemahan serta kekurangan pada seseorang insan itu..."

awliya ku...u adalah pelengkap i...sebab tu i sangat perlukan u....jangan lepaskan tangan u dan biar kan i sorg diri..i jadi hilang arah tanpa u....:'(

No comments:

Post a Comment