background

Saturday, January 22, 2011

...dReAm....

*could be a sweet dream..or a beautiful nightmare...*
haaa kenape status kat FB aku macam tu pulak..???(^_^) sebab semalam aku mimpi indah lah....
Bukan lah indah mane, tapi kalau jadi kenyataan memang indah kot..?meh lah ak story sikit ye.....
ak mimpi semalam, ak berade di pantai...wahhhhh...tenangnyer hidup aku time tu...memang air dapat bagi ketenangan kot....?? Aku pergi dengan Awliya ak..yup2 ak pergi dengan die, lagi lah bertambah2 indah kalau jadi kenyataan..tahu!!lepak dekat pantai, tengok sunset..disamping insan yang tersayang, itu lah yang paling membahagiakan.....Sweet sangat sayang!!!!!
 Ak memang dah lame sangat nak pegi bercuti, tapi banyak sangat halang...macam dulu kerje office lame tu, susah nak dapat cuti....lepas tu keadaan ekonomi yang paling menghalang lah...ye lah, tak kan lah nak pergi bercuti tapi dalam keadaan IKAT PERUT kan..??Kerja office baru ni insyaallah lah tak ade pe halangan...ape pun, ak masih lagi menunggu ni..tunggu ape tapi..??rahsie ak lah....jangan tanye 'ape' ok....!! Ya Allah, nak je ak tanye kat siape2 yang berkenaan tu, adakah...??bilakah...??berapakah...?? haish tapi ape kan daye, bende2 macam tu mane mahu nak tanye kan...
Lagi Awliya aku ade cakap haritu, die suruh aku apply cuti lame sikit, die cuti panjang, so boley lah plan ape2 kan...Lagi lah ligat kepale ak ni nak plan mcm2 lagi2 die jugak nak pergi bercuti jugak kan...!!!Ya Allah, melompat aku bile die cakap macam tu....Tapi tu lah, aku masih menanti bende yang ak xberape nak pasti sangat..karang dah plan cantek punye, tak dapat pulak..hah, pengsan!!!So, just wait & see... sabar tu separuh dari iman..kan!!

No comments:

Post a Comment