background

Friday, January 14, 2011

14 JaNuaRy 2011..

Pagi yang indah..... ^_^ kenape aku cakap indah..??
sebab hari ni, pagi2 lagi dah ujan kan!! Lena saje aku dalam dakapan beruang aku.. ;)
Tapi rase mcm baru je nak rase nikmat kedinginan pagi hari ni, aku dah dengar dah name aku dipanggil2...haish.....kacau!! mau tak nye kene panggil, dah pukul 9.15 kot, aku masih lagi syokkk dok peluk si 'Brownie' tu lagi, mang bising lah 'mak wah' aku tu!! Rilek dari luar je die jerit kelam kabut aku bangun....Jangan mara2 mum, ti darah tinggi naik lagi nanti...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Sampai ke hari ni, usia perkenalan aku dengan Dye dah mencecah 84 hari...yup memang baru 84 hari...tapi dalam 84 hari tu, mcm2 yang aku dah lalui...pahit, manis, suke dan semesti nye ade duke.. Tapi aku ingat kate2 Dye, "Ketepikan ape yang datang mengganggu, most important is US..." memang ramai yang datang mengganggu aku, dan walau aku rase kadang2 tergugat, tapi aku tak akan mengalah..aku perlu pertahankan milik aku...tu janji ak....Dan hari ni jugak Relation aku dgn Dye cukup 1 bulan...anniversary kite 1 bulan u...!! dont worry, i xlupe punye...:) dan aku berdoa mudah2an it's going to be till the end of the time....amin........ :)
I love you so much Muhammad Ibnu Elham
Naah!! my heart just 4 u... ^_^

No comments:

Post a Comment