background

Monday, February 14, 2011

Fourteenth Of February ....

Hari ni adalah Valentine day atau hari kekasih...Tapi kite sebagai orang islam xelok menyambut hari nie.. Sejarah menceritakan bahawa hari Valentine day ialah hari kemusnahan islam..errr jap-jap..nak cerite lebih pun aku xberape nak tahu sangat cerite sebenarnye.. Tapi sikit sebanyak aku tahu lah hari kisah sejarah Valentine Day nie..macam tu lah tak lebih, tak kurang....
Sama jugak dengan aku... Aku xsambut Valentine day ni....tapi aku ade sabut something hari ni..... yup2!! Anniversary yg ke-2 bulan aku dengan hby aku...hehehehe kebetulan pulak kan..?? Ntah suratan ke kebetulan ntah...lalalalala~ 
puas aku pikir, perah kepale aku ni supaye keluarkan idea2 yang menarik mencadangkan ape yang patut aku bagi untuk hby aku kali ni...makan hari jugak lah aku pikir...dan at last.......
-CupCake for my hubby-
taaadaaaa!!! inilah die idea yang keluar dari kepale aku.....simple jer...tapi aku harap die sukekan nye.. ^_^

 
 Happy 2 month anniversary -Haienz-
I love you so damnn much Ibnu!!!


No comments:

Post a Comment