background

Sunday, February 6, 2011

YOU!!!!!

Yup...banyak yang aku belajar..banyak yang aku cube betulkan..walaupun aku xdapat betulkan ape yang dah berlalu, tapi aku akan cube untuk elak ulangi kesilapan yang same supaye peluang yang aku perolehi ni takde lah sia-sia..amin.....dan Alhamdulillah, sekarang keadaan menjadi lebih baik...bukan lah kate takde selisih faham lagi, cume segalenye berjalan agak lancar dari sebelum ni.... Tapi tu lah, kadang2 bile kiteorang OK, ade jer yang TAK OK nye lagi!! aiyaaaa aku pening lah....aku cume nak cakap, boleh tak kalau *kau yang berkenaan* jangan buat statement2 yang berbaur gangguan..?? mengganggu hubungan orang kot..?? dan aku betul tak suke kan nye..ok..?????????? ape lagi yang kau nak..??? Dulu kau bukan main benci die lagi, bukan main f**k die lagi kan..sekarang ape cerite..??? aku cakap, sekali aku bencikan kau, sumpah aku tak akan pernah suke kan setiap satu benda pun yang kau buat,ok...?? lagi2 bende yang ade KENE MENGENA dgn aku ok..?? aku nasihatkan kau, stop disturbing US!!!!! GO AWAY!!!! (fuhhhh lega sikit dapat lepaskan kemarahan....)

No comments:

Post a Comment