background

Monday, February 7, 2011

mE pLuS yOu...

2nd February(Wednesday) 
Hari nie aku dah start cuti.. ^_^  untunglah..orang cine punye raye, aku lak yang sibuk2 nak cuti awal..?hahaha saje je mahu rehat lame2 sikit...bangun dari tido,dah siapkan dah agenda aku untuk hari ni...bangun, mandi, siap, terus menuju ke satu tempat..ya! tempat yang agak lame jugak aku tak menujui..eh, betul ke ayat aku..??arhh biarlah!! Kemane..?? ke salooonnnn...untuk ape..?? memendekkan rambut aku lagi...my hubby bising jer bile kate nak gunting rambut..sikit jer lah yang...?? pasni i maintain lah bagi panjang,ok..? ishhh aku dah agak berjanji disitu, so lepas ni kena lah memanjangkan balik rambut aku...selepas itu, ape lagi..??oowwhhh almost terforgot.. menghitam kan rambut aku... janggal betol rase rambut aku hitam sehitam hitamnye...rambut asal pun dark brown kot..??tak ape lah...tu semua sebab nak cover colour copper gold aku, lagi nak cover greyhair pun ye jugak..oppsss! teettt!!!hehehehehe
Petang tu, aku siap2..mahu menuju ker rumah "bapak angkat",die ade buat makan2...yaaaa!!! itulah yang paling aku suke tentang "bapak angkat" aku ni, bab makan2 mang die cukup MEMAHAMI ok..?? hehehehe...bawak lah sekali my hubby..ikut aku, biarkan die bergaul dengan kami2 supaye die dah tak ade erti segan2 lah bagai...sorry hubby, "mendera" u....makan2,gaul YEE SANG, main bunge api dgn adik2 angkat aku 2 orang yang cute tu,minum2, tengok tv,tak sedar dah dekat pukul 12..aiyaaaa sekejap je kot rase nyer...kami pun berangkat pulang..Thanks boss for the "makan-makan"...dalam perjalanan balik, tengok pulak pertunjukkan bunga api..wahhh best jer...!! ^_^  Happy Chinese New Year!!

3rd February (Thursday) 
Hari nie, awal pagi aku dah bangun...excited kot..?? sebab ape, yeaa mau pergi ukur jalan...me & my hubby tak tahu nak kemane, aku mencadangkan satu idea yang xberape best pun, but then satu aktivity yang kiteorang tak pernah buat kot..?? kemane..?? bukit cherakah...memang lah tak menarik sangat, but then aku happy je sebab aku & die spend time together,tu yang lebih penting ok..??ukur jalan sepanjang bukit cherakah tu...melawat hidupan2 lain yang ade kat sane,panjat bukit same2,sampai tak mahu2 naik lagi dah..hehehe Happy je walaupun penat gile...balik sampai rumah, takde cerite banyak, terus pengsan kot.....cume sayang, time tu tak bawak camera, so tak dapat lah ambik pic kenangan, but then those memories are still here, inside my mind... ^_^

4th February (Friday)
Hari ni pulak...aku bangun awal jugak..macam semalam...lagi excited kot hari ni..sebab ape..?? sebab aku nak pergi bercuti dengan my hubby & friends... weeeeee ^_^ tak ade lah pergi ke mane2 pulau seperti yang aku rancang & idam2kan kan....sebab semue salah aku lah tu..tak plan awal2, tak plan cun2..naaahhh kalau hubby aku punyer bising, jangan cakap lah...ye lah, die dah kate plan awal2..time tu 2-3 hari lagi nk pergi,keadaan aku dengan die yang agak xberape nak elok sangat dengan krisis2 kami,tu sebab aku buat tak tahu jer...but then, alhamdulillah lah kami dah ok...haaa tu yang takde plan langsung tu...aiyaaa sorry yea hubby.... so kami decide pergi dekat2 jer lah..yang budget pun sedang2 jer..kami pergi ke Kalumpang...perjalanan kami takde lah jauh sangat sebenarnye....nak dijadikan cerite, mase dalam perjalanan tu, aku yang first sekali terlena...acid masih lagi berjage..tahu2, acid pon same gak lena..hubby aku tinggal sorang je...akibatnye, terlepas lah exit Tg Malim..terussss ke Tapah..Naahhh 79KM terlajak a.k.a terlanjur pemanduannye....hahahaha patah balik lah..ape lagi kan..!!sian my hubby, penat die drive...sorry yea sayang sebab bb tertido..apepun, syukur alhamdulillah, kami selamat tibe dilokasi yang ingin ditujui... sampai sane dah agak kepetangan lah..so ape lagi, terusss terjun yea masing2...seronok kot jumpe air..??kat klang nie mane ade air sungai yang bersih jernih...??ade pun sungai klang, mane mau terjun...??memang tak timbul2 balik lah jawabnye...hehehehe.. i realy wish we could stay for much longer there.. :( but then,even just 1 night je kami menginap disane, tapi banyak kot yang kami buat...what is it..?? Biarlah kami2 je yang tahu... ^_^ and all of those moment we spend together,will be a sweet memories for us...

No comments:

Post a Comment