background

Thursday, February 24, 2011

khilafku.....

Ape yang dah aku buat....?? kenape aku sering menyakitkan hati die... Demi Allah, tak pernah sedikit pun niat nak sakitkan hati die..tapi itulah yang aku dah buat...terus-terusan menyakitinya... Sumpah, aku juga terasa sakitnya...Aku sangat sedih semalam...kenape aku sering sangat menyakitkannya tanpa aku sedari...?? Tapi die sentiase memberi ruang kemaafan, sentiase memberi peluang untuk aku supaye kami dapat teruskan hubungan ini...Tapi aku...??kenape aku tak pernah sedar itu semua...?? Sayangku, maafkan segala ape yang aku telah buat...Jangan pernah bosan dengan aku....Jangan kau jauhi aku...aku mohon....kerana aku insan biase, yang sering kali membuat silap,dan aku berharap semoga aku tak ulangi kesilapan yang sama...Bersabarlah dengan diri aku ini... Aku tahu, besarnya dugaan yang kita dah lalui, tapi kite perlu kuat untuk menempuhnya...Dan sayangku, jangan pernah kenal erti putus asa...

Aku mohon pertunjuk-Mu Ya Allah...Kau tunjukkan lah jalan yang membawa kepada kebahgiaan... Lindungilah kami dari segala yang tidak diingini.. jauhkanlah kami dari pertelingkahan yang membawa kepada perpisahan...Kau berkatilah hubungan ini Ya Allah.....Semoga berkekalan jodoh kami.....
Amin....

No comments:

Post a Comment