background

Saturday, February 26, 2011

Ntah ler..ntah ler...

Hmmm...kadang-kadang aku jadi buntu..ape lah banyak sangat bende yang aku nak fikir...banyak sangat bende yang aku nak buat...itu masalah aku lah...buat ape nak libatkan orang lain kan...tapi orang2 lain yang bagi aku masalah jugak nie ape kes..??macam mane lah aku hadap semue2 ni sekali..haishhh..serabut betol...semalam aku betol2 susah hati..resah...gelisah...serabut...tak tentu arah...all in one..!!penat lah....aku pun tak tahu macam mane nak cakap..nak luahkan pun xtahu macam mane...maybe nie je kot care yang terbaek...daripade simpan jer, baek aku luah...sekurang-kurangnye takde lah rase beban sangat,kan..??
-->Firstly, pasal kejer..nak kate kejer banyak,projek besar2 giler takde lah..tapi aku tak tau apesal die menyempitkan ruang pemikiran aku ni..ade bende yang xselesai...ade bende yang belum difikirkan lagi...hasil kerja yang baik datang dari buah fikiran yang bernas..! tapi masalahnya sekarang ni,idea aku tak muncul2 lagi, sebab tu lah tak siap, tahu!! haish...ntah ler..ntah ler...
-->Secondly, pasal duit...yang ade 5, nak gune 10...macam mane tu..?? pendapatan yg terhad = kehendak vs keperluan.. haa memang pening betol lah kepale ni... aku rase memang mahu cari part time lah..."Perempuan kene duduk rumah" owwhh itu dulu2 boleh lah...sekarang ni kene keluar cari duit, cari pendapatan lebih...lagi duduk rumah ape ade..?? bosan, boring, sunyi, tinggal sorang, tak ade teman borak, tak ade teman tengok tv...kalau hubby aku ade tak ape jugak...ni takde...harap die text aku..kalau die tak text..??mang jadi sengal jelah sorang2...B, sbb tu lah BB selalu jer text B..bosan tahu kat rumah..!!haish...ntah ler...ntah ler...
-->Thirdy, pasal relation...yang menganggu, yang terganggu, dan yang diganggu...Nak explain pun payah....Cume nak cakap, blahhh lah jauh2...sumpah benci..!!!! Aku nasihatkan kau baik jangan terus-terusan muncul lagi ok..Kesabaran aku terhadap kau sangat2 lah sikit..bile2 mase je aku boley jadi "gile"..terime kasih....
Minggu ni, seminggu yea aku tak jumpe B aku...Bz kot..?? sekejap pun takde,ok..?? takpe2..kasi windu manyak2... Aku pulak ade timbulkan masalah, lagi menyebabkan hby aku mara...Pastu aku terase B jadi agak "dingin" dengan aku...Ya Allah..lagi lah bertambah-tambah susah hati aku...tak ok sangat2!!! B, please jangan macam ni...aku tahu salah aku..aku mengaku....aku tak mampu lari dari silap kan..?? ape lah nak jadi dengan aku ni...!!haish...ntah ler...ntah ler...

Walau macamane pun, walau ape pun, "Life must go on" betol..?? Tak kire betapa susahnye aku sekarang, aku perlu ingat bahawa ade yang jauh lebih susah dari aku.................

No comments:

Post a Comment