background

Thursday, August 11, 2011

Anak-anak buahku...

Geli hati je tengok gelagat anak-anak buah aku masing-masing.. macam-macam perangai ada... yang terbalikkan rak pinggan mak aku lah,yang rendam anak kucing mak ngah die dalam baldi air lah, yang langgar pasu kaktus atok Don die lah... haishhh.. macam-macam... Katenye ape :- "Ini rumah atok aku, aku lah Hero dalam ini rumah..." masyarakat..... Kate mummy nye pulak :- "Eeeee pening lah kepale mummy ni tau!..." hahahaha.... gelakkan saja aku tengok mummy nye... Budak makin besar kan..macam-macam lah yang nak dicubenye... haaa esok tengok lah pulak lagi sorang hero yang makin membesar tu...haish sekarang pun dah cukup "BESAR" dah...tak larat dah mummy die nak timang-timang.. lenguh tangan mummy nye..hehehe sok-sok apelah pulak yang nak diterbalikkan nye.. Ini hero mesti kalah abang die punye...hahaha...tunggu lah kau mummy...


sebok mendongak, mencari cemera...

Aqil Lutfi a.k.a si Lebau (^_^)

Pastu baru-baru ni aku dengar pulak, Hero aku lagi sorang yang nun jauh di Ipoh sane tu, demam campak pulak...alahai...sedey nye tengok die... haaa ni gambar aku ambik dari ayah die haa...

Tengok kurus nye anak buah moksu sorang ni..

habis badan berlumur dengan bedak sejuk...

Ni perangai die, tidur sane sini, mane dan je die baring..

makin susut badan.... hmmmm tapi alhamdulillah makin sihat dah die.. tapi memang banyak lah kesan-kesan campak tu kat badan die kan.... kulit cerah, memang tinggal tanda lah jawabnye... Rindu lah aku kat si HD tu... takpe lah, HD nak balik kampung kan 18hb ni..?? Tak sabar nak jumpe itu budak kecik yang kurus tinggal tulang itu..ambik sikit lah isi adik Aqil tu, kasi tembam sikit, tinggal tulang je sekarang ni dah tak comel lagi dah... HD cepat baik dari demam ye yunk...sedey je moksu tengok demam-demam tu... ;(

No comments:

Post a Comment