background

Saturday, August 27, 2011

berita

hari ni aku kekurangan kerja sikit...so aku ade lah mase yang terluang yang boleh aku manfaatkan untuk belek-belek dan selak-selak laman web yang aku tahu... aku rasa sejak kebelakangan ni, aku memang jarang betol selak menyelak.. heh! jangan fikir bukan-bukan pulak, selak surat khabar lah maksud aku... haishhhh korang... otak nak fikir lain je kan..! puase kan...! hehehehehe.. ok2.. now sambung balik cerita ape yang aku selak..tadi aku selak lah Harian Metro satu-satu tajuk aku baca (wahhh kau, online pun kau boleh selak yea..ngeee~) pastu mata aku tertumpu pada satu tajuk ni... menarik buat aku nak baca.. :-


PELAJAR DAKWA DINODAI TEMAN LELAKI.


cerite nye, die dakwa dinodai teman lelakinya yang hanya BERUSIA 16 TAHUN , selepas diberikan pil yang dipercayai pil khayal...die rase pening-pening dan kemudian tak sedarkan diri.... adui...adui... budak-budak lagi kot..?? tapi yang jadi permasalahan nye sekarang, yang budak perempuan tu pun kenapa lah bijak cerdik sangat, pergi lah turut segale teman lelaki nye cakap...mangkuk jugak budak ni...dah tau pil tu some kinda drug, lagi lah pergi telan... takkan lah teman lelaki awak tu tibe-tibe nak bagi ubat selesema kat awak kot kan..??dah tentu lah die bagi pil yang bukan-bukan...dah tu budak perempuan ni pun gatal jugak pergi bawak teman lelakinya balik rumah dah tau parents nye tak ade siape suruh, iye dak..?? kan dah jadi habuan...hhhmmmm.... ntah ler..ntah ler... nak cakap lebih pun tak boleh, benda dah jadi dah pun...lagi aku pun perempuan jugak kan, tapi syukur alhamdulillah tak pernah jadi benda-benda macam ni kat aku, haish!! simpang malaikat 44... gile advance betol budak sekarang ni, umur 16 pun dah reti nak bagi-bagi pil kat awek nye, dah tu berani-berani pulak rogol!!! haishhhh... ikot nafsu je budak ni, bile dah jadi hal macam ni, tak ke niaye..!! kene penjara, awak tu umur baru 16 tahun, sekolah tak habis lagi kan...masuk penjare entah berape tahun pulak lah kang, keluar penjara nak jadi ape..?? SPM pun tak dak.. pulak tu bekas banduan..gelap mase depan kau dek hoiii.... aduihai.... hmmmm ntah ler...ntah ler.... fikir-fikir kan lah yea... aku dah penat nak fikir dah ni... nak sambung selak jap...mane tau ade cerite lagi best!! TEMAN WANITA DIDAKWA NODAI TEMAN LELAKI pulak ker, kan..??? Lalalalala~

No comments:

Post a Comment