background

Wednesday, August 3, 2011

HaHaHaHa

Haaa..meh-meh...bace ni meh..i ade hot story nak cerite ni..ape die..? hahahaha....


Ade lah sorang hambe Allah ni hah... entah MACAM HAPE entah perangai nye... kalau lah aku nak cerite, masyarakat........ habis lah penuh satu ENTRY aku ni hah.. tapi, aku rase memang dah hilang sabar sangat dah dengan PEREMPUAN S**L ni... memang aku nak cerite satu ENTRY ni pasal KAU!!!! yang tak habis-habis nak mengate, nak mengutuk aku.. HOOOIIIIIII perempuan, ko dah takde topic lain ker nak kate..??????? asyik nak kutuk hal aku HARI-HARI, ape kes hah????? Ko ni mulot memang macam GA*PANG kan...??? ko nak post itu, ini hal aku apehal hahhhhh B*BI..??? selame hari nie, ade ke aku nak kutuk ko, nak cakap F kau, P kau, B kau..ADE KERRRRRRRRR????????????? dan aku rase dah lame aku diam, ade pernah aku nak cerite pasal kau ke,nak kutok kat kat blog aku????? yang kau sebokkkkk nak cakap pasal aku apehal...????????? Aku belagak, aku bongkak, aku sombong, ade BUKTI KERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR yang aku macam tuhhhhhhh??????


elok-elok aku tak ambik tahu, tak ambik kisah, tapi dek kerane perangai ko yang mulot tak boleh nak cover langsung tu, buat aku ambik tahu setiap satu ape yang KAU tulis atau cakap pasal aku,tahu tak B**GKAI!!!! and for your infomation, heh, ade pulak lah mase aku nak call nak suruh kawan-kawan aku ADD and BERKAWAN dengan kau... itu bukan urusan aku, itu bukan masalah aku lah!!! KAU ingat kawan-kawan aku yang kononnye aku suruh ADD kau tu hape..?boneka..??yang nak dengar cakap aku..??ingat dorang takde otak ke nak bute-bute dengar cakap aku...??dan...KAU fikir kau tu siape...???? PERLU ke aku suruh semue orang ADD kau, perlu ker aku nak cerite pasal kau, pasal hal peribadi aku kat kawan-kawan aku..?????? kau fikir aku macam kau ker yang sebokkkkkk dok canang cerite sedih, cerite kecewa kau tu kat semue orang...??? BODOH HAPE!!! sebab ape kau macam tu huh...?? kau nak mintak SIMPATI kau semue orang ke..??dan yang paling best kan,kau cerite kat semue orang yang aku ni jahat, tak baik macam kau, tak bagus macam kau, itulah, inilah,tapiiiiiii kau tu BAGUUUSSSSSS kerrrrrrr??????? BAIKKKKKK kerrrrrrr.....???????? dan kawan-kawan kau tu pun percaye 100% jer lah semue nye...padahal dorang kenal sangat ker aku ni..?? jangan kan kate kenal, JUMPE aku depan-depan pun tak pernah, dengar CERITE kau tu, terooossss lah CHOP aku ni jahat kan..??? tak dengar pulak PERIHAL KAU aku cerite kat dorang kan..??? nak aku cerite pulak ke pasal kau kat dorang tuh, biar dorang tau pulak APESAL & APE sebenarnye PUNCE BENDA-BENDA ni SEMUE kan..??sekarang ni,sape yang CERITE LEBAT kat kawan sape sekarang..????haish....kawan-kawan aku pun takde mase lah nak dengar pasal kau kalau aku nak cerite kat dorang....TAK MINAT pun nak dengar kotttttttt...????


ade hati nak bom kaki aku, woiiiiiii sape yang pengkau wehh..???kau bute ke hape..?? kau tu KENGKANG pulak lah kan..??? Lagi satu yang menjadi KEMUSYKILAN aku lah kan, MUDE-MUDE, pulak tu BELOM KAWIN LAGI pun dah jadi JANDE pulak.....??? bukan orang lain, kawan KAU sendiri yang MENGAKUINYEERRRR... tapi asal die cakap kau jande hah...???aku pun HAIRAN lah kan..?? agak nye dah KAHWIN tapi belum NIKAH kot..??? HaHaHaHairan..... ini ker kau cakap yang kau tu BAIKKKKKKKKK kononnyer....?? EEEUUUUUWWWWW... PLEASEEEEE LAH buang pengakuan tu.......


Muke aku cam bapok lah, ape lah..kang aku GOSOK muke kau yang MENGGERUTU & TAK BERAPE NAK RATE sangat tu dengan kertas pasir kasi licin, MAU kah...???? gerrrraaammmmmmmm je aku dengan statement-statement kau kan..???? aku tumbuk kau kang, tercabut GIGI PALSU DEPAN kau tuh!!!!!!!!!!ooopppsssss terlepas cakap pulak... HaPe pUn tAk BoLeH LAh KaU nihhhhh!!!!!!!!!! 




P/S : Aku nasihatkan kau, di bulan RAMADHAN yang Mulia ni, same-same lah kite JAUHKAN & BERHENTIKAN LAH diri dari nak mengumpat, nak mengate orang yea..?? aku ni dah memang di COP BUTE-BUTE JAHAT!!! yang kau tu yang tergolong dalam orang BAIK (oppsss baikkk kerr..?), sudah-sudah lah tu, tutop lah mulot kau dari nak dok mengate aku ni... kau tak rase membazir ker pahale kau berpuase tuh hilang dek kerane dok mengate aku..?? haishhh.. membazir jer, tahu....???? aku tak ganggu kau, dan aku tak kate kau KACAU LAKI AKU, tapi sekarang kau  tak sudah-sudah cerite hal aku, kau fikir lah sendiri macam mane aku nak berhenti dari ambik tahu pasal kau!!! 

No comments:

Post a Comment