background

Thursday, March 24, 2011

jogg....??

Bile Hubby aku kate nak pergi jogg... ape die B..?? JOGG..??? hehehehehe..jangan marah yea...gurau jer...!! ^_^ yeahhh lalu kami pun menuju ke taman rakyat,berjogging... Jogging amende nye...B lari laju-laju tinggalkan BB terosss...adui..adui... hilang kelibat die terosss, aku dah risau dah..argghh sudahhh...jalan mane pulak ni...3 cabang kot jalan nyer...??mule-mule aku terusss, menurun bukit...pastu aku balik kat jalan yang bercabang tu,naik atas pulak..siap masuk hutan lagi,adui...adui..mate melilau mencari kelibat hubby aku tu...takde jugak...tapi buat-buat macam aku datang sorang-sorang, rileks je..padahal tengah mencari orang ni...Last-last aku dah penat melilau-lilau, aku duduk kat satu pondok...aku tunggu je die kat situ..aku tau mesti die akan lalu kat situ punye...mesti die akan cari aku punye...duduk-duduk...dalam 5minit macam tu, aku dah nampak satu kelibat, dari jauh die senyum... ^_^ suke senyuman die tu, bahagie jer aku tengok die senyum macam tu...senyuman gembire, sebab die dah jumpe aku kot..?? huhuhu... die datang kat aku...ayat pertame die "Saye Ibnu.."sambil duduk sebelah aku.... "saye hanur.." aku balas...berdrama sekejap kami disitu, acah-acah macam baru nak berkenalan...hehehehe....
lepas tu die ajak aku jalan lagi..panjat bukit pulak...panjat-panjat sampai kat satu tempat yang agak tenang.... dan kami menikmati ketenangan itu sambil melihat keindahan "SUNSET"...aku memang suke tengok sunset... 

Setelah asyik melayan sunset tu,perjalanan pun harus diteruskan kerana hari makin gelap...penat berjalan, aku suruh B dukung aku,waahhh larat pulok die...??hehehehe....tak berat kan B..??jalan punyer jalan, kami jumpe lagi satu puncak, ingatkan yang tadi tu dah cukup tinggi, rupenye ade lagi yang lebih tinggi...adui...adui...tapi rasenye tempat kami duduk tadi lagi best... sebab ape..??entah lah...kemudian,
redah masuk hutan, sungguh-sungguh hutan yang kami masuk, laluan tu macam jarang orang lalu, sunyi jer..macam-macam bunyik jugak yang kedengaran, tapi dek kerane B ade kat sebelah kan, takde lah aku takot sangat...redah punyer redah, akhirnye kami jumpe jugak jalan keluar..but then, kami tidak keluar ditempat yang sepatutnye...bukan tempat sepatutnye..???? biarlah hanya kami yang tahu...kan B!! lalalalala~
Agak kepenatan jugak lah...then kami gerak pegi makan..lapar katenye...Then kami lepak-lepak, dengar-dengar lagu, B nyanyi lagu kat aku..wahhhh WITH YOU one more please B....sweettttttt sgt lorh... ^_^
hahahaha...then hari pun dah hampir ketengah malam, so die hantar lah anak perempuan En Midun ni pulang...kang balik lewat, mang bising jer lah En Midun tu kang...BTW, even penat sikit, tapi aku happy jer...lain kali kite pergi swimming pulak ye B..!! ok ke takpe..???

No comments:

Post a Comment