background

Friday, March 4, 2011

March.....

Firstly, I wanna say Welcome march... Sekejap je dah masuk bulan march kan....hurmmm tahun ni aku takde ape2 azam pun sebenarnye mase new year haritu...tapi sekarang, aku memang ade azam, misi, target, impian, cita-cita dan juga matlamat untuk mase depan...aku perlukan mase yang agak panjang kot nak mencapai matlamat tu..so, aku kena kerja kuat dan berusaha lebih untuk mengapai matlamat tu....korang doa-doakan lah semoga aku berjaya lah hendaknye yea!!! amin.....Well...well...ada apa dengan march..???? uih...banyak kot...? march the ending of 1st quater 2011.... so close account...dan yang paling best, profit nye ofcoz..!! hahahaha...yeahhhh mintak2 masyukkkk lah banyak sikit...tengok-tengok macam ade keuntungan jer dua bulan nih, syukur alhamdulillah pada rezki-Mu Ya Allah.....Lagi..???owwwhhh yeahh march memang aku tunggu2 lah....sebab akan tibe hari istimewa buat aku...yeahhh!!!bakal-bakal mencecah usia 2+ tahun...laju je waktu berputar...rasenye baru semalam aku tinggalkan alam persekolahan...rupenye dah bertahun mase berlalu.....sekarang dengan usia yang begini, memang sampai masenye untuk melangkah kedepan,kealam yang lebih dewase, dengan pemikiran yang lebih matang...yelah, asyik main2 je aku ni, fikir nak enjoy je kan...haish tidak lagi lah...sudah-sudah lah tu....Lagi...???oowwhhh yeahh aku teringat kan something yea...hari ni 4 march kan...???aku tahu ade ape dengan 4 march yea.... TO > F aku tahu tarikh ni TARIKH KERAMAT korang..yeahh aku tahu tu...so awal-awal aku nak nasihatkan, dengan sopan santun penuh budi bicara tatabahasa, sudah-sudah lah yea..?? jangan nak KENANG-KENANG lagi nak cube INGAT-INGAT kan kembali kenangan yang lepas.....ok..?? terime kasih...itu semua hanya menyakitkan je lagi...aku sakit, kau pun pasti akan rase sakitnye..pasti! jadi...sudah-sudah lah tu..... 
Lagi...???hurmmm tak ade ape lagi kot nak aku coretkan...sejak dua menjak nie, kepale aku serabut, selirat dengan macam-macam bende...so tak berape nak ade sangat lah idea nak menulis...so nanti-nanti aku story lagi yea...??daaaa!!

No comments:

Post a Comment