background

Wednesday, March 16, 2011

meNyaMpaH

kejap nak kejap tak nak...nak ke tak nak sekarang ni..???adui-adui...tension jer aku dengan kau nih....ingat senang ke nak buat ni semue... bertimbang rase sikit please...!!kecik-besau-kecik-besau jer aku tengok kau ok...??naseb ko memang besau...kalau aku tengok kau kecik,memang mate aku lah yang bermasalah tu...haish... tolong paham sikit, orang pun ade hal lain kot...???kejap macam nie,kejap macam tu...macam ape kau ni..??adui-adui...menyampah jer aku dengan kau nih...ingat aku diam-diam aku budak-budak ker ape...??jangan nak pikir perasaan kau je please...!! tolong sensetip sikit dengan perasaan orang lain jugak...jangan asyik nak ikot hati kau je..ok...???mood aku 2-3 hari ni memang tak good-good sangat...senang-senang boleh sentap ok...??kang memang kau buat sendiri jelah jawabnye,ok...???aku malas je nak masam-masam muke...tak baik kan...so aku diamkan je, biarkan je...tapi jangan hilangkan kesabaran aku ok...??
my passion has a LIMIT

No comments:

Post a Comment