background

Saturday, March 12, 2011

sabtu oh sabtu...

Sabtu yang boring....!!pagi2 ak dah merayap..pegi survey itu lah ini lah..nk buat macam mane kan.. KERJA!! sampai-sampai je office, terus meeting...sekali rupenye dieorang tunggu aku jelah nak start meeting... acecewah..macam bos pulok...hehehehe.. bukan meeting ape, cume nak belajar pasal macam mane nak update website...orang yang mengajar tu buat aku serabut je...nak ajar orang, tapi die pun cam "sangkut-sangkut" jer nak terangkan, aiyaaa...ingatkan aku jer blurrr, rupenye semue same dengan jer...hehehehe...dah tu, internet plak dipersalahkan..katenye internet "slow" tu yang susah nak masuk web tu..aiyaaaa...tak berdose ape tenet tu...haish...ajak pulak pergi Geylang, kate nye tenet laju sikit kat sane..pegi lah lepak sane...adar guna...??takda....sama saja,ok..?haish...mule-mule die ajar yang macam ni, lepas tu system tu Hang pulok, dah die ajar yang lagi satu punyer...tapi pun ade masalah jugak..so at last die kate die kene betolkan lagi lah ape lah...gerammmm jer....pastu tengah-tengah belajar, boley pulak mamat due orang nie bergurau or perli ker aku pun tak pasti lah..kepale dah serabut,perut lapar, dah terbayang-bayang nasi aku kat arena, korang pulok boley nak buat lawak kan, aku tengah siyes tengah concentrate nak belajar,huh memang kene sound lah dengan aku..terossss hilang mood nak belajar...aku buat dunno je...lantak lah korang....perut dah la lapar...memang angin je aku kan....lame pulak tu....dari pukul 11 sampai pukul 2lebih kot...adui..adui...sampai-sampai je arena, terus makan lah, ape lagi...haish....no good lah...mood tak cun sangat nih! kepale mahu balik saja, kejut my hubby, mintak tolong die ambik aku...nak pegi tenangkan pikiran sikit...die je yang boleh buat aku rase tenang sikit kot...pinjam dada die, aku nak menangis ke ape ke suke aku lah...! ok lah...sudah mau pulang,jap lagi Prosat sampai lah tu...daaa..!!! ^_^

No comments:

Post a Comment