background

Monday, March 14, 2011

our day.....

Semalam seharian aku dengan B...maklumlah, minggu ni die kerje petang, so mang satu minggu lah tak jumpe die..tapi naseb baik lah minggu ketige,so kerjer 5 hari saja kan B!!!! i like lah!! huhuhu... Semalam aktiviti kami, ke rumah kenduri kahwin member B lah kan...haish...tengah makan-makan, pengatin pun sampai...lalu betol-betol depan kiteorang...dalam hati kate, bile lah nak tibe turn aku pulak kan...insyaallah..!! mudah-mudahan kekallah jodoh kami...amin..!!! huhuhu..sweeettt jer tengok pengantin...tapi tak sempat pulok nak ambik gambar dengan pengantin...takpe lah...takde rezki kot...pas kenduri tu, kami pun beransur lah pulang....eh, belum berape nak pulang sangat lah....kami terus ke destinasi seterusnya...sebelum tu, sempat lagi tukar baju yea...jangan jadi macam haritu, yeahhhhh berbaju kebaye aku ke Shah Alam...terbaikkk!!! hahahaha....kami pun terus ke JJ...tak tahu nak kemane lagi...pusing-pusing dalam JJ, ape nak buat..???dok depan TGV tu...agak kelamaan jugak lah kiteorang kat sane...tapi tengok wayang nye, tidak jugak... dah tu,tibe-tibe je B jadi moody...apesal ntah...aku pun kate dalam hati,apelah yang tak kena ngan B nie...pastu die ajak gerak...dalam kerete die tanye aku,"ade nak pergi mane-mane lagi tak..??"aku tengok muke die keletihan,macam takde mood jer,aku pun jawab " kalau B penat, kite balik je lah"...naahhh betol-betol die terusss nak balik...adui..adui...ape aku nak buat nih...aku cepat-cepat lah cakap " BB nak duduk dengan B sekejap boley tak.." Die drive menonong je...iye pun tak..tidak pun tak..adui....pasrah jer lah..!tengok-tengok die bawak gi taman...fuuhhhhh naseb lah...coz dah tak tahu nak kemane lagi..yeahhh lepak taman suday kan B! janji spend time together...sampai kat taman tu, jumpe plak member B yang kahwin tadi tu...hahahaha... tengok dorang wat photoshoot kat sane...dah bukan dorang je pengantin kat sane, ade lagi 3 pengantin kot..?? ramai nye orang kawin, kan!! huhuhu....lepak-lepak....borak-borak...gelak-gelak...naseb mood die dah ok..kalau tak, mati akal aku....huhuhu sampai lah matahari pun menghilangkan diri dikaki langit...lepas tu macam-macam lah kami buat....manyak sangat kalau nak ditulis....ape pun,13th of march 2011, aku dengan die...hanya kami sahaja....terime kasih yea B!menjadikan hari ni hari yang penuh dengan kenangan indah..... dan B, happy our 3rd month anniversary B!! hope it will last forever.....amin....
mY hEaRtbEat

No comments:

Post a Comment