background

Saturday, March 12, 2011

Oowwhhh KiMi....

Haish...sejak dua menjak ni, aku asyik lah teringat kan someone ni....tapi bukan lah rindu...just teringat jer kot... maybe sebab dah lame kot aku x nampak die...yea lah..sejak die dah tak "active" nie, memang takde langsung aku nampak die... Lame dah aku "kenal" die ni... adelah lebih kurang 7 tahun lepas...lame kan...????haaa aku memang setie sangat dengan die nie...dari dulu, die sorang je lah yang ade...walau ramai lagi yang ade, tapi die tetap pilihan aku...tak pernah berganti...tak sanggup pun nak gantikan die dengan orang lain...acecewah ayat sweeeettt jer..lalalalala~
BTW, die bukan lah BF or EX BF aku ok..??cume admire aku jer..eh, silap pulak...aku admire kat die jer...
Naahhh bile pandang mate die, sumpah jatuh tangge...Jatuh cinte..??tidak lah...!!aiyaaaaa..Mulut die macam tak bukak bile bercakap tau...!!!macam sopan sangat bile bercakap... sweet jer tengok die...haish gerammm!!!Hidung mancung lagi...naseb omteh..kalau ommasia, haish aku goda sampai dapat...hahahahaha..

KiMi RaiKkOnEn
 Errr jangan nak tenung lame-lame sangat erk..!jatuh hati nanti kat Kimi I pulok...I jelous,ok...????
Hurrmmm permulaan carrier sebagai pemandu Formula 1 untuk Team Sauber Petronas...
time tu aku belum berape nak kenal sangat dunie F1 ni...Kimi pun belum berape menyerlah sangat dengan pasukan Sauber tu..tapi bakat die mule kelihatan...dengan memberi cabaran kepade Driver-driver yang lebih senior time tu, macam Mika Hakkinen (minat jugak) dan Micheal Schumacher...selepas tu die join Team Mclaren Mercedes, partner dengan Juan Pablo Montoya...naahh time tu die sangat menyerlah....Finishing podium pasti dalam tangan...kalau nak diikutkan, tahun tu die boleh jadi world champ, tapi mase last-last race, kerete die sangat bermasalah... Rosak lah,ape lah...penah ade satu race tu, tinggal lagi 2 lap..2 LAP nak habis race, kerete die boleh terbakar ok...?? agak emosional lah aku time tu....memang takde rezki lah kot untuk die jadi world champ tahun tu.....
tHe fLyiNg FiNn
 Dan selepas itu, die berhijrah ke team Ferrari pulok....partner die Ruben Barrichello... Kenape die berhijrah..??sebab partner lame die Montoya tu dah habis contract dengan McLaren, lepas tu next season nye die kene Partner dengan Fernando Alonso..Err Alonso..??? owwhh tidak lah....memang musuh KETAT or TRADISI die pulak kan!!Tulah sebab die pun terime contract dengan Ferrari.. Dan mase die dengan team Ferrari, Yeahhh die terus muncul sebagai World champ!! tulah moment yang paling mendebarkan..tahu sebab ape??? sebab die hanye kelebihan satu point je dari Runner-up time tu...Fuhhhh rezki die lah!! time tu, melompat aku!! Macam BF aku pulak kan...padahal sikit pun aku tak merase kemewahan die time jadi World Champ tu kan...hahaha minat punye pasal, ape pun tak kisah...
Tapi start 2010, die dah tak main F1 lagi dah...die main Rally pulok...sedih je aku bile die dah "bersara" dari F1..memang sekarang nie mane ade aku nak tengok-tengok F1 lagi..malas nak ambik tahu langsung dah...yelah, tengok pun nak tengok siape jer..?? Giancarlo Fisichella..?? Robert Kubica..?? Jano Trulli...?? Jenson Button..??ataukah Fernando Alonso & Lewis Hamilton..??errr please...langsung takde yang aku minat...Hmmm tak penting lagi dah tu semue...sekarang aku nak tumpu kat benda lain lah...takde mase lagi dah nak tengok F1 or bola ker ape ker....pompuan biase sibok dok gosip-gosip, aku sebok tengok F1 lah bola lah..hahahaha tapi aku tetap perempuan,ok..??? Dah lah, banyak sangat dah aku tulis nie, nanti-nanti aku cerite lagi ye diari..?? apepun KIMI tetap dihati... (^_^) jangan jelous ok B!! kamu tu chenta hati saye!!
tHe iCeMaN

No comments:

Post a Comment