background

Sunday, March 13, 2011

my sweet memories...

Saturday- 12 march 2011
Petang hubby ambik aku balik kejer...aku punye mood tak cun sangat harini..call B, naseb baik die takde nak kemane-mane...saje nak lepak dengan die sekejap....sekejap ker..?? nak buat macam ne kan...aku cakap dalam hati,die kejer malam pulok!!! tak boley lah lepak sampai kol 12...mesti balik awal punye... sedey lah aku...duduk rumah sorang, tengok tv pun ape je cite yang best mlm sabtu..??ade..??takdar!!kalau ade tenet ke ape ker, insyaallah lah tak boring sangat...pastu bile kat rumah, pelok si brownie tu, memang tidur saja lah kerja aku...adui...adui...sedih lahai ni...mule-mule die ajak teman die pegi shah alam, cari barang...cari-cari, katenye takde lah pulok..ok lah..nak pegi uptown, belum buka..!!die kate,"takpe lah, nanti sebelum pegi kejer,B singgah lah.." pastu pejalanan diteruskan.. kemane?? ke Hakim, perkena nasi Hakim lah ape lagi..masing-masing lapar kot....dah makan, B ajak gerak..aku pun ok je...die pun drive, laju jer...aku ingat laju nak ke uptown, tapi..eh..eh..jalan menuju ke KLANG ni...hantar aku balik kah...??awal lagi nih...!!adui..adui...aku diam je..orang kate ape, REDHA je lah...walaupun hati aku tak berape nak redha sangat sebenarnye...!! haish...takpe lah..B kejer kan nur!!ko jangan nak buat hal tarik-tarik muke boleh kan...haish..entah ler..entah ler...apelah nak jadi ni nur..(bak kate B) pastu sampai simpang 4, die behenti kat 7e...entah hape barang yang dibeli nye,siap letak kat bonet lagi bagai,ape besar sangat ke hape...ahhh biarlah die..pastu gerak terus ke shah alam balik..uptown pulok....die buat shah alam & klang tu macam tepi sungai & kg delek je jaraknye..acecewah..nak jugak..lalalala~ ^_^ dah jumpe barang yang die nak, gerak balik lah kami....pastu balik umah die, aku suruh die siap2 dulu nak pegi kejer,mandi, makan, then hantar aku balik..eh, die taknak pulok..kate nye nanti lah baru siap...adui..adui...dah nak hantar aku balik terus ker..???ish!!!!! ape lagi akal aku ni...haish tak boley nak buat ape lah...last-last aku pesan je kat die,"B nanti msg je BB tau..kalau B tak msg, nanti BB tidur awal pulak" tu jelah yang aku boley buat...kami pun gerak,sampai trafik light simpang empat, slalu die belok kanan, tapi die terus pulok..haish...hantar aku ke arena ke ape..??ahhh sudah...eh, tak jugak...terus lagi...mane pulak lah die nak pegi nih..ikotkan saja lah nur...terus-terusan die pandu dan sampai kami ke tanjung harapan...malam minggu, bukan main ramai lagi orang kat sane..cari port baik sikit, tenang je, takde lah nak kat tempat-tempat yang ramai orang kan...pastu aku tengok jam, dah kol 11 lebih kot..aku cakap kat B, nanti lambat lah pegi kejer,aku pulak yang naik risau..die rileks jer....aiyaaaa...lepak-lepak, jap lagi dah lame lepak baru die kate nak ambik surat khabar lah dalam kerete....pelik-pelik je lah die nie malam nie...amende ntah...wahhh msg masuk pulok,aku bace " happy b'day babe" wahhh kawan aku jadi yang pertame lah wish..sengeh-sengeh aku bace msh die..pastu aku tengah reply msg die, naaahhh B letak cake kat sebelah aku...wahhh aku jadi agak terpaku, terpana, terkejut dan terharu yea B!!! hmmm aku tak terfikir pun nak tu semue,cukup lah kalau die ingat, die wish kat aku,cukup bersyukur sangat dah...cume sebenarnye aku memang nak sangat die ade dengan aku malam tu...takde cake, takde hadiah pun takpe,asalkan die ade...tapi dek kerane die kerje kan, aku redha jelah...dan Alhamdulillah,tanpe pengetahuan aku yea, die dah apply cuti rupenye...senyum lebar yea ku...then ape lagi,buka kotak tengok kek aku, wahhhh sangat manyak love love ok..???jangan jelous..!!lalalalalala~
My bLaCk foReSt cAkE

black forest lagi!! sedap lorh B!! aku rase, suku dari kek tu aku yang makan..mau hairan lah..??aku punye kek kan..??yang lain-lain rase sikit-sikit suday..untung mau bagi, tak bagi kalu..??naseb lah bukan choclate..choc lagi, mang kerut-kerut lah dahi aku lagi kalau kene pakse makan kan...lepas makan kek, die hulur satu kotak kecik..guest what..??
OuR RiNg

my birthday present lah ofcoz!! Buka tengok, ade dua bentuk cincin kat dalam kotak tu..Couple ring kan..kalau satu, takde lah couple ring namenye..Die ambik yang aku punye, die tunjuk, ade terukir name die...die sarungkan kat jari aku...

Ya Allah sumpah terharu sangat, sweet nye kamu B!!nak menangis pun ade..!!sumpah tak tipu...asal ko nak nangis nur..??bukan die tinggalkan kau ke hape ke kan..??baiklah..tahan..tahan..then,aku ambik satu lagi yang terukir name aku, sarung kat jari die...

wahhh that was the sweetest birthday that I ever had!!!Terime kasih sangat-sangat sayang!!!!!! Ya Allah, B sentiase ade disisi BB pun dah cukup menggembirekan,membahagiekan BB....Sayang dan cinte B yang BB nak...and for sure I like, I love all those things u gave....everything u did for me,appreciate that so much...!!  
I LOVE U TOO MUHAMMAD IBNU ELHAM....so damnnn much!!! Ya..only u!

No comments:

Post a Comment