background

Thursday, March 31, 2011

ehem..ehem...

Bile ibu2 bercerite tentang hal & pengalaman...errrrr pengalaman ape..??? teetttttt!! hahahaha....maklumlah semua adik beradik aku kan dah kahwin, aku je yang belum...so dieorang pun cerite lah pengalaman masing-masing...aku yang mendengar ni,fuhhhh agak ngeri kot..???yang sorang macam ni, yang sorang lagi macam ni...tak ketinggalan lah kakak aku sorang tu.. yes!!! kakak kesayangan aku tu sedang sakit-sakit...dah nak bersalin agaknye kot....adui....adui.... aku pulok yang kene jadi standby..ishhh!! bile kakak aku kate "dek, ko standby tau, kalau aku sakit nanti ko hantar aku pergi hospital tau!" wahhhh aku pulok yang kene jadi ambulan...aiyoooo mau aku drive macam ribut macam satu malam yang aku balik kene kejar dengan lembaga hitam tu...memang macam pelesit lah kan...mane ade corner cun punye, mau aku kasi drift, biar buat kakak aku tu cepat sikit bersalin...hehehehehe... so!aku tak boleh nak tidur ni, sebabnye kalau aku dah tidur nanti, kalau itu jam kakak aku sakit, memang die bawak kereta sendiri jelah jawabnye...aku??aku dah pejamkan mate, nak bangun balik,memang liat sikit lah kan...tapi kalau dah betol-betol egermency, eh emergency tu, sekali panggil je insyaallah lah aku dah terjage...dont worry ok my sist!!! I'm here for you...
so, hari ni tanggal 31 March 2011, adakah keluarge aku akan bertambah lagi seorang ahli.....?????
ataupun esok pada tanggal 1 April 2011..???arrgghhhh tak kisah lah...ape yang penting semoga semuanya selamat... mudah-mudahan ibu dan bayi yang bakal dilahirkan selamat hendaknye...amin...... (^_^)

No comments:

Post a Comment